Sunday, December 15, 2013

POST yg di DELETE....

Assalamualaikum..... lama yer xupdate BLOG nie...org yg baca pun sapa jer kan...hehe..
entry nie ditulis adalah nak bagitau kenapa byk entry2 yg lepas sudah xda....sapa yg pembaca setia lah kan...hehe

Okey dgn azam yg baru Blog nie akan mempaparkan ssuatu yang berguna shaja contoh perkongsian Ilmu shaja.. In Shaa Allah.... 

Mungkin selama nie saya nie Jahil dan menulis pun benda2 yang banyakyer mengarut sahaja....
pada mulanya nak tutup jer Blog nie...tapi bila2 fikir-fikir balik xper lah teruskan jelah utk tulis blog nie...tapi dgn konsep yang berbeza....

 In Shaa Allah saya akan kongsikan Ilmu2 yang saya dapat semasa dalam ceramah atau kuliah yang saya hadiri atau menonton di TV dan Youtube..

Penulisan saya mungkin tidak bagus tapi saya harap orang yang yg baca itu faham apa yang disampaikan..hehe...

In Shaa Allah saya akan aktifkan balik penulisan Blog ini..... semoga penulisan Blog selepas ini menjadi penyebaran Ilmu dan akan menjadi saham akhirat saya.....In Shaa Allah.

Yang benar..
Hamba Allah 


No comments: